Jomfru Fanny Big Band

Tønder Kulturhus Ribelandevej 39, Tønder

Det sønderjyske big band "Jomfru Fanny big band" holder denne mandag koncert i Tønder. Mon ikke det bliver en aften med masser af god stemning og swing..?

Takket være det mangeårige samarbejde med den berømte dirigent og musiker Jens Klüver, er det lykkedes Jomfru Fanny Big Band at stable en koncert på benene med ikke mindre end en brilliant sangstemme som tilhører Miriam Mandipira. Med hendes bløde, jazzede stemme bliver der skruet helt op på alle registre inden for big-bandmusikken. Et helt nyt og spændende repertoire for Jomfru Fanny Bigband, der virkelig har arbejdet hårdt med de mange forberedelser. Mange nye noder og nye stilarter er blevet studeret og indøvet, for at alt kommer til at lyde godt og frem for alt: kommer til at swinge.