The Boss – Tribute to Springsteen

december 11, 2021 Kl. 20:00

The Boss – Tribute to Springsteen

december 11, 2021 Kl. 20:00

Kom med til et brag af en koncert, hvor du kan opleve de største og bedste hits fra en af verdens største musikere.

The Boss – Tribute to Springsteen er et af de bedste, mest energiske og autentiske bud på absolut troværdig hyldest til Bruce Springsteen. Holdet består af musikere, der på et hvert tidspunkt kan stå selv, men sammen er de fantastiske.

Spilleglæden kommer helt ned til bagvæggen og længere endnu, når bandet leverer en sveddryppende tribute til Bruce Springsteen´s kæmpe bagkatalog.

OBS: siddende koncert

COVID-19 retningslinjer: Pr. 12.11.21 skal alle gæster (15 år og opefter) medbringe gyldigt coronapas til arrangementer i Schweizerhalle.
Vi sørger for masser af håndsprit. Det er ikke nødvendigt at bære mundbind hos os.