Popsi og Krelles cirkuskoncert – første forestilling kl. 9.30

Pris: 95 kr.
AFLYST PGA. COVID-19:

Kære publikum til Popsi og Krelle,

Vi meldte tidligere ud, at koncerterne i weekenden med Popsi og Krelle forløb som planlagt, men vi bliver nødt til at aflyse efter dagens pressemøde ang. COVID-19 situationen i Danmark lige nu.

Vi beklager meget, men håber på jeres forståelse! Vi vil forsøge at få en ny dato i hus til næste år, som jeres billetter så gælder til.

Bedste hilsner og ønsket om en god weekend,
Line
Schweizerhalle – Tønder Kulturhus

Kære koncertdeltager,

Vi flytter Popsi og Krelles Sommercirkus i juni til september pga. COVID19-situationen.

Vi spiller koncerterne lørdag den 19. og søndag den 20. 2020 kl. 9.30 og kl. 11.

Rigtig mange koncerter og events bliver flyttet i denne tid, og Popsi og Krelles Sommercirkus er desværre også berørt af situationen. Vi følger naturligvis myndighedernes retningslinjer, og på nuværende tidspunkt er der ikke sikkerhed for at vi kan gennemføre Sommercirkus som planlagt. Derfor har vi valgt at ændre dato for koncerterne. Vi naturligvis rigtig kede af den ulejlighed, det eventuelt kan give, men krydser fingre for, at den nye dato passer jer. Vi er i hvert fald SÅ klar til at spille cirkuskoncert for jer. og vi håber, at vi kommer til at se en masse børn, forældre og bedsteforældre til Danmarks hyggeligste cirkuskoncert med Popsi og Krelle!

Oprindelig billet lørdag den 06.06, Kl. 9.30 er nu: Lørdag den 19.09, Kl. 9.30
Oprindelig billet lørdag den 06.06, Kl. 11.00 er nu: Lørdag den 19.09, Kl. 11.00
Oprindelig billet søndag den 07.06, Kl. 9.30 er nu: Lørdag den 20.09, Kl. 9.30
Oprindelig billet søndag den 07.06, Kl. 11.00 er nu: Lørdag den 20.09, Kl. 11.00

Til jer, som den nye dato passer fint:
I behøver ikke at gøre noget, hvis I vil beholde billetterne. Der bliver ikke udsendt en ny billet; I skal bare vise den gamle, når I ankommer:)

Til jer, som er forhindret og gerne vil have refunderet billetterne:
Du kan annulere dit køb, og få refunderet det fulde beløb som sædvanlig, ved at bruge linket på den bekræftelsesmail, du oprindeligt modtog, da du foretog købet.
_____________________________________________________________________________________________________________

SÅ skal der synges, danses, trylles, sæbebobles og grines. Cirkuskoncerten kommer til byen! Juhuuuuu…

Med i prisen får alle børn et flot megakort (værdi 39,95 kr.). Popsi og Krelles cirkuskoncerter er tilpasset de allermindste fra 0-6 år (men tag endelig resten af familien med). Det plejer at være sjovt for alle 0-99.

Hvad skal der ske?

Vi åbner dørene 1 time før forestillingen starter.

Derefter spiller Popsi og Krelle cirkuskoncertshowet. Det varer 35-40 minutter. Dét er, hvad de mindste som regel kan klare.

Derefter deles der megapostkort ud (en gave fra Popsi og Krelle), som er lavet til jer til lejligheden. Tag det med hjem og brug det som samtalekort og genoplev sammen dagens oplevelser.

Tiden vil vise, hvor meget eller lidt vi må kramme. Vi går i hvert fald all in, så de små skønne guldklumper får en herlig oplevelse, fyldt med glæde.

Alt i alt vil I samlet være underholdt ca. 60 minutter plus ind/ud tid.

Billetter:

1 billet pr. hoved – både voksne og børn skal have billet (børn 0-10 måneder er gratis).

Du behøver ikke printe billetten ud og tage med. Du kan bare vise din bekræftelsesmail i døren på din telefon (dét er din billet). Vi har en liste over solgte billetter og krydser dig af.

Du kan selv annullere din billet op til 30 dage før arrangementet. Det gør du via et link, du får i bekræftelsesmailen. Skulle uheldet være ude, og du derefter ønsker at komme af med billetterne, så oplever vi, at det er nemt at afsætte dem til andre børnefamilier i ens eget netværk. Vil du bare ændre billetten, så køb først de nye billetter og annuller derefter de gamle. Vi har ikke kapacitet til at formidle videresalg.

Barne- og klapvogne, bleskift og parkering

Der er mulighed for parkering af barne- og klapvogne på eget ansvar.

Vi sætter en lille skifte ble-station op med vådservietter.

Alle de steder, vi spiller Sommercirkus, er der udmærket mulighed for parkering med bil.

Vi glæder os – af hele hjertet – til at spille Sommercirkus for og med jer!

Kærlig hilsen Popsi og Krelle