Local Night – tre lokale bands

september 27, 2019 Kl. 20:00

Local Night – tre lokale bands

september 27, 2019 Kl. 20:00

Denne aften inviterer musikforeningen Noldes Nabo tre lokale bands til at spille i Schweizerhalle. Programmet er:

20:00 Afternoon Brunch
21:00 Southern Sound
22:00 Fool’s Paradise

Noldes Nabo præsenterer Local Night: En aften hvor upcoming musikere fra nærområdet er i centrum.
3 upcoming bands fra lokalområdet, under ét arrangement – Local Night.
Musikbranchen kan til tider være meget svær at tackle hvis ikke man kender de rette, eller får den rådgivning der skal til for at bryde igennem med et hit eller navn. Derfor har Noldes Nabo valgt at udstede et legat til 3 upcoming musikere som hver især er kendt med musikbranchen på hver sin måde. Fællesnævneren er: De er upcoming, de har alle udgivet musik, men de er ikke mainstream.
Noldes Nabo har sørget for et billettilskud til alle gæster, så der er plads og råd til alle og enhver der har lyst til at komme og støtte 3 lokale bands, som senere vil modtage et legat som et supplement til deres fremtidige musikkarriere.