Kunsten at glædes i kor – igen

Kunsten at glædes i kor – igen

november 23, 2019 Kl. 19:30

Pris: 30 – 95 kr

Kunsten at Glædes i Kor forener koncert og fællessang med Vadehavet som tema – og ALLE kan være med.

I foråret ’19 gæstede Casper Mikkelsens orkester Schweizerhalle og havde en dejlig fællessangsaften her i Tønder. Det var så god en oplevelse, at de nu kommer igen.

”Det er en koncert, hvor vi har fokus på fællessang og fællesskab” fortæller orkesterleder Casper Mikkelsen. ”Alle er velkomne til at synge med. Men man skal selvfølgelig også være velkommen til at læne sig tilbage og bare nyde koncerten.”

Fællessangene har alle en relation til Vadehavet, og byder bl.a. på sange af Jens Rosendahl samt salmer som ”Se, nu Stiger Solen” og ”Op Al den Ting”. Der vil også være helt nye sange med rødder i Vadehavet.

Ved koncerten akkompagnerer Casper Mikkelsens orkester fællessangene sammen med sangerinden Signe Juhl og nogle af landets bedste musikere.

Du kan deltage i koncerten på to måder:

1. Deltagerbillet: Som deltager møder du kl. 17:00-18:30 til fælles sangopvarmning og hyggeligt samvær forud for koncerten. ALLE kan deltage. Deltagere sørger selv for aftensmad). Billetten koster 30 kr og gælder for fælles sangopvarmning kl. 17 og aftenens koncert kl. 19.30. Klik på deltagerbillet.
  2. Koncertbillet: Du møder kl. 19.30 til koncerten, hvor du er velkommen til at synge med eller bare nyde musikken. Koster 95 kr. Klik på koncertbillet.

Der er altså rabat på prisen for deltagere, der kommer til fælles sangopvarmning kl. 17-18.30.

Siddepladser. Unummererede.

Arrangementet støttes af Kulturregion Vadehavet, Nationalpark Vadehavet, Statens Kunstfond og Georg Jocks Fond.