Oh Happy Day – Teater

marts 6, 2022 Kl. 19:30

Pris: 125 – 200 kr

UDSAT fra d. 24.01.22 – billetter gælder til ny dato

Oh Happy Day – det bliver en god aften i Tønder, når Folketeatret på skønneste vis væver kærlighed, komedie og sang sammen i denne teaterversion af filmen Oh Happy Day fra 2004. Der medvirker et meget stort hold af både velsyngende og morsomme skuespillere, som til slut flankeres af et lokalt og vaskeægte gospelkor

Medvirkende:
Marie Mondrup, Ulla Vejby, Christopher Læssø, Troels Malling, Tom Jensen, jesper Riefensthal, Mathias Sprogøe Fletting, Kristian Boland, Kirstine Yde, Signe Kærup Dahl m. fl.

Teaterbuffet:
Ved denne forestilling er der mulighed for tilkøb af Teaterbuffet. Serveres i salen fra kl. 18.15.
Billetter til teaterbuffeten koster 150 kr., og kan købes her

______________________________________________________________________________________________

Schweizerhalle | Tønder Kulturhus følger til enhver tid de gældende COVID-19 retningslinjer.

Alle gæster (15 år og opefter) skal medbringe gyldigt coronapas ved arrangementer i Schweizerhalle. Passet vil blive kontrolleret ved ankomst til huset.
Alle gæster (12 år og opefter) skal bære mundbind, når de færdes i Schweizerhalle. Mundbindet må tages af, når man sidder på sin plads.