Popsi og Krelle – Forårskoncert

Popsi og Krelle – Forårskoncert

marts 12, 2022 Kl. 10:00

Syng foråret i gang med Popsi og Krelle

AFLYST – billetindehavere har fået direkte besked, og får refunderet deres penge.

Glæd dig til en hyggelig formiddag fyldt med sang, musik og masser af sjov for de mindste og deres voksne.

Gratis kort til alle børn
Kl. 9.00 åbner Popsi og Krelle kontoret hvor alle børn kan komme og få et gratis kort. Vi skriver en lille personlig hilsen til alle børn og der er mulighed for fotos og en hyggelig snak.

Selve koncerten begynder kl. 10.00 og den varer ca. 35 minutter. Det er vores erfaring, at det er den tid, som de små publikummer kan holde fokus.

Vigtigt! Når du køber billet får du en ORDREBEKRÆFTELSE på email. Det er din billet (og det eneste du får tilsendt). Vis ordebekræftelsen på din mobil, når I kommer.

Billetter
Én billet pr. hoved uanset alder (børn 0-6 mdr. behøver ikke billet). Du får ikke en billet tilsendt, men en bekræftelse på dit køb. Du skal bare vise denne kvittering på din mobil i døren til vores vagt. Her kan du også få hjælp til placering af barnevogn eller klapvogn og svar på spørgsmål om praktiske detaljer.

Merchandise
Vi har kasketter, cd’er og andre sjove små ting, som I kan købe i vores lille butik med MobilePay.

Vi glæder os til at spille for jer!
Kærlig hilsen Popsi og Krelle

Hvem er Popsi og Krelle?
Popsi og Krelle blev født på YouTube i 2018 og er på rekordtid blevet et af de mest
populære danske børnebrands i målgruppen børn 0-5 år. Deres musikvideoer har
rundet 250 millioner visninger på YouTube og 475.000 børnefamilier ser med på
YouTubekanalen.
“Vi laver musik i øjenhøjde med de børn, som skal lytte til den”, siger Popsi og Krelle,
som en af forklaringerne på, hvorfor de har opnået så stor en popularitet på så kort
tid. “Vi har fokuseret vores aktiviteter på at lave musikfortællinger til de helt små. Der
har nemlig længe været behov for fornyelse af musik til børn i alderen 0-5 år i en
kvalitet, som både børn og voksne har lyst til at lytte til”, lyder det fra duoen, som
udover at lave nye fortolkninger af kendte klassikere, som “Hjulene på bussen og
“Tommelfiinger, tommelfinger, hvor er du”, er kendt for deres egne klassikere “Rejs dig
op og sæt dig ned” og “Tak for i dag”.