Bryan Rice – koncert

september 17, 2021 Kl. 20:00

Bryan Rice – koncert

september 17, 2021 Kl. 20:00

Glæd dig til en skøn aften med sprød musik, når vi inviterer indenfor til intimkoncert i samarbejde med Schackenborg.

Bryan, hans pianist Mads Enggaard samt guitaristen Christoffer Stjerne, vil spille Bryans største hits blandet med fortællinger om 16 år med musikken, livserfaringerne og ikke mindst ‘den mærkeligste periode i karrieren’. Koncerten vil også indeholde fortolkninger af sange fra den danske sangskat som hører den danske sommer til, og som man kan synge med på.

Som musiker, er Bryan kendt for sit nærvær og den stærke vokal, og man kan altid regne med både inderlige øjeblikke og morsomme indfald, når han sidder på scenen foran.

‘Min intention med turneen er, at skabe længe ventet musikalsk underholdning i sensommerlandet, for alle og på familievenlige venues. Jeg vil gerne samle familierne omkring musikken, ung som gammel, på steder hvor de i forvejen nyder ferien og samværet, og give mulighed for, at dyrke endnu mere kultur i den danske sommer. Ikke mindst er håbet, at skabe god stemning på nogle smukke steder i landet.’

Koncerten afholdes i samarbejde med Kulturministeriet.