Arbejder – Teater

Arbejder – Teater

oktober 11, 2021 Kl. 19:30

Pris: 125 – 200 kr

En teaterkoncert med sange fra Arbejdersangbogen.

TEAM TEATRET & Teatret Møllen præsenterer ARBEJDER -en ny musikforestilling om handlekraft, fællesskab og om solidaritet. Arbejdersangbogen var arbejderbevægelsens fælles sangbog. Forestillingen er en musikforestilling med 7 medvirkende. ”Arbejder” sætter fokus på de værdier, som sangteksterne rummer – værdier som vores samfund bygger på og som ophavet til trods som udgangspunkt ikke er partipolitiske.

Medvirkende:
Connie Tronbjerg, Klaus Andersen, Marie Vestergård Jacobsen, Stig Reggelsen Skjold, Line Vejgaard Kjær

Varighed:
100 min uden pause

Teaterbuffet:
Ved denne forestilling er der mulighed for tilkøb af Teaterbuffet. Serveres i salen fra kl. 18.15.
Billetter til teaterbuffeten koster 150 kr., og kan købes her