Valkyriens Kamp – teater

september 21, 2021 Kl. 19:30

Pris: 125 – 200 kr

Ny dansk musikforestilling om Thit Jensen

Thit er kvindekampens ”superstjerne”. Fortællingen om Thit Jensen er fortællingen om den moderne kvindes frigørelse i politisk, kunstnerisk og seksuel forstand. Om forfatteren, dramatikeren, debattøren og foredragsholderen der sætter hele sit liv ind på at skabe ligestillede vilkår mellem kønnene. Forestillingen er skabt af Teatergrad, som er berømmet for deres musikalske fortolkning af danske kulturikoner.

Medvirkende:
Ene Øster Høyer, Malin Rømer Brolin Tani, Søren Bang Jensen, Christine Worre Kann + Marie Louise von Bülow Instruktør Pelle Nordhøj Kann

Teaterbuffet:
Ved denne forestilling er der mulighed for tilkøb af Teaterbuffet. Serveres i salen fra kl. 18.15.
Billetter til teaterbuffeten koster 150 kr., og kan købes her

____________________________________________________________________________________________

COVID-19 retningslinjer: Vi sørger for masser af håndsprit.
Det er ikke nødvendigt at bære mundbind eller fremvise gyldigt coronapas i Schweizerhalle.