Tønder Festival Circle: FOREDRAG // FILM – JOHN PRINE HYLDESTKONCERT

august 25, 2021 Kl. 19:00

Tønder Festival Circle: FOREDRAG // FILM – JOHN PRINE HYLDESTKONCERT

august 25, 2021 Kl. 19:00

Tønder Festival Circle præsenterer: Film og foredrag – John Prine Hyldestkoncert på  Scweizerhalle – Tønder Kulturhus.

Den amerikanske sangskriver John Prine (1946-2020) måtte på grund af sygdom aflyse sin planlagte koncert på Tønder Festival i 2019. I stedet satte festivalen en hyldestkoncert på plakaten med Caitlin Canty, William Crighton, Dan Sultan, Tide Lines, Hudson Taylor, Poul Krebs, Irish Mythen og mange andre. Troels Koncerten blev optaget, og det er denne film, der bliver vist i Schweizerhalle tirsdag 25. august i forbindelse med foredrag om John Prine med Andrew Hartvig Cranfield, leder af biblioteker & kulturinstitutioner i Tønder Kommune.

Programmet starter kl. 19.00 – døre 18.00

På grund af restriktioner skal billetter købes af minimum to stk. pr. ordre. Der er et begrænset antal billetter.

Billetpris: 50,- + gebyr

Har du brug for en ledsagerbillet kontakt da Tønder Festival på info@tf.dk. Der er et begrænset antal ledsagerbilletter!