Tønder Festival Circle: Bjørn Eidsvåg // Hymns From Nineveh feat. Who Killed Bambi

august 22, 2021 Kl. 19:30

august 22, 2021 Kl. 19:30

AFLYST

Tønder Festival Circle præsenterer: koncertrække på Schweizerhalle – Tønder Kulturhus. Vær med til at slå ring om Tønder Festival i perioden 20. – 29. august.

Aftenens program den 22. august består af Bjørn Eidsvåg og Hymns From Nineveh feat. Who Killed Bambi.

Bjørn Eidsvåg (NO)

Den norske sangskriver Bjørn Eidsvåg har et stort publikum i Danmark, og i hjemlandet er han en af de bedst sælgende kunstnere. Hans tekster kredser ofte om eksistens, tro og tvivl, og han formår at bringe den store fortælling ind i enkle og vedkommende sange. Han er ofte blevet beskrevet som “en sangskriver for det tænkende menneske”. Musikalsk henter han

inspiration fra folk, rock og visetradition med afstikkere til bossanova, soul og jazz. Bjørn Eidsvåg er født i 1954, er uddannet præst og begyndte sin musikalske karriere i 1971.

Hymns From Nineveh og Who Killed Bambi (DK)

En unik koncertaften med strygerensemblet Who Killed Bambi sammen med sangskriver og sanger Jonas H. Petersen, manden bag Hymns From Nineveh. Samarbejdet mellem Who Killed Bambi og Jonas H. Petersen begyndte i 2014 i forbindelse med indspilningen af Who Killed Bambis debutplade, hvor Jonas var gæstesolist. Siden har de to parter optrådt sammen ved flere lejligheder.

Koncerten starter kl. 19.30 – døre 18.30

På grund af restriktioner skal billetter købes af minimum to stk. pr. ordre. Der er et begrænset antal billetter.

Har du brug for en ledsagerbillet kontakt da Tønder Festival på info@tf.dk. Der er et begrænset antal ledsagerbilletter!