Sko/Torp Trio – koncert

Sko/Torp Trio – koncert

oktober 1, 2021 Kl. 20:00

NY DATO: udsat fra d. 13.03.21 – billetter gælder til ny dato

___________________________________________________________________________________________

I kølvandet på en succesfuld og næsten udsolgt 30-års jubilæumsturné for albummet ’A Long Lonely Night’ fortsætter Sko/Torp deres færd ud på de danske landeveje i 2021.

Den 01. oktober 2021 besøger de legendariske Schweizerhalle med guitaristen Morten Woods som musikalsk assistance. Til koncerten kan du genopleve bandets kæmpehits som ’Familiar Roads’, ’Glorious Days’ og naturligvis ’A Long Lonely Night’.

Sko/Torp er gennem tiden blevet kendt for deres humor, selvironi og finurlige anekdoter mellem numrene, for nærværet med publikum, og for deres helt igennem grænseløse talent for at producere og levere skæppeskøn popmusik – indimellem blandet med lidt blues. Sådan går det, når man er et af Danmarks mest turnerende bands.

Schweizerhalle er ingen undtagelse, og duoen glæder sig til at spille deres, med bandets egne ord, ’gamle lort’ for det Tønderske publikum.