Mig og Maggiduddi med mer’ – Revyviser

februar 2, 2020 Kl. 15:00

Mig og Maggiduddi med mer’ – Revyviser

februar 2, 2020 Kl. 15:00

På eventyr med revyviser fra den danske sangskat. Sjove, alvorlige som eftertænksomme viser har præget den danske revy, så længe den har eksisteret.

Arrangementet består af musik, sang og små anekdoter og er en musikalsk rejse gennem 100 års revyvisetradition. Birgitte Antonius genskaber og fortolker sange, der er forbundet med Liva Reel, Lulu Ziegler, Lily Broberg m.fl. Vi skal bl.a. høre “Man binder os på mund og hånd”, “Den sidste turist i Europa”, “Før vi fik bil” og mange flere. Birgitte Antonius bliver akkompagneret af Brian Svendsen på klaver og Mads Mølgaard Madsen på guitar. Alle tre er uddannet fra Syddansk Musikkonservatorium og har et godt rodfæste i det syd – og sønderjyske musikmiljø.

Entre 75 kr. Billetter sælges ved indgangen. (Intet forsalg)

Siddepladser, unummererede.