Kunsten at glædes i kor

Kunsten at glædes i kor

maj 10, 2019 Kl. 19:30

Pris: 30 – 75 kr

Kom til fællessang og koncert med Vadehavet som tema – ALLE kan være med!

”Det er en koncert, hvor vi har fokus på fællessang og fællesskab” fortæller orkesterleder Casper Mikkelsen. ”Alle er velkomne til at synge med. Men man skal selvfølgelig også være velkommen til at læne sig tilbage og bare nyde koncerten.”

Fællessangene har alle en relation til Vadehavet, og byder bl.a. på sange af Jens Rosendahl samt salmer som ”Se, nu Stiger Solen” og ”Op Al den Ting”.

Alle i publikum, der har lyst til at synge med, kan øve sig på sangene hjemmefra. Noder, tekst og indspilninger på aftenens repertoire kan findes via dette link:

Fællessangene akkompagneres af kapelmester Casper Mikkelsen og nogle af landets bedste musikere, der har spillet med blandt andre Johnny Madsen, Chief1 (kendt fra “En Sang fra Hjertet”), DR Bigbandet, Aarhus Jazz Orchestra, Slesvigske Musikkorps og Paul Harrison Band.

Orkesteret består af:

Signe Juhl // vokal og piano
Niels Kvist // bas
Bo Møller // guitar
Casper Mikkelsen // vokal og trommer
Janne Therkildsen // vokal
Inger Juhl // vokal

Arrangementet støttes af Kulturregion Vadehavet, Nationalpark Vadehavet, Statens Kunstfond og Georg Jocks Fond.

NB! Som kordeltager møder du kl. 17:00-18:30 til fælles sangopvarmning og hyggeligt samvær forud for koncerten. ALLE er velkomne. Deltagere sørger selv for aftensmad.

Yderligere info hos:

Inger Juhl Jensen