Folkeklubben – release arrangement

oktober 24, 2018 Kl. 19:30

Folkeklubben – release arrangement

oktober 24, 2018 Kl. 19:30

Folkeklubben inviterer til releasearrangement i samarbejde med Tønder Festival.
Vi har noteret os en meget stor interesse for vores arrangement med Folkeklubben på Schweizerhalle 24. oktober. For at undgå at du kommer forgæves kan du fra tirsdag 2. oktober kl. 10.00 hente max 2 fribilletter her:

Du skal være på Schweizerhalle senest kl. 19.00 onsdag 24. oktober, da din billet ellers går til anden side. Dørene åbner 18.30 og arrangementet starter kl. 19:30.

Vi glæder os til at se dig!
De bedste hilsener Folkeklubben og Tønder Festival

Nyt album – release

Folkeklubben udgiver sit nye album ”Sort Tulipan” 26. oktober og annoncerer i den anledning i samarbejde med Tønder Festival et eksklusivt lytte- og samtalearrangement på Schweizerhalle i Tønder onsdag 24. oktober kl. 19.30 – dørene åbnes kl. 18.30. Og der er fri entré!

Det vil være muligt at købe pladen før den officielle udgivelse samt at høre bandet i samtale med musikjournalist Henrik Queitsch om tankerne bag udgivelsen.

Dannelsen, galskaben og folket

Når Folkeklubben som optakt til udsendelsen af deres nye album afholder en lille serie af eksklusive lyttearrangementer, sker det på tre nøje udvalgte steder: Thorvaldsens Museum i København, Psykiatrisk Hospital i Århus og ikke mindst Schweizerhalle i Tønder.

Tønder Festival og Folkeklubben
Folkeklubben fik sit store folkelige gennembrud på Tønder Festival for snart 5 år siden og er på disse kanter næsten lige så populære som Rasmus Seebach og Gulddreng. Hvad giver derfor mere mening end at markere udgivelsen af det nye album i samarbejde med selvsamme festival? Musikjournalist Henrik Queitsch vil interviewe bandet om området og i særdeleshed festivalens særegne plads i orkestrets historie – og om betydningen af folkelighed og folkemusik i år 2018.

Release arrangement på Schweizerhalle onsdag d. 24. oktober kl. 19:30. Dørene åbnes kl. 18:30.
Der er fri éntre, og alle er velkomne!