Slesvigske Musikkorps – SMUK

oktober 9, 2018 Kl. 19:30

Slesvigske Musikkorps – SMUK

oktober 9, 2018 Kl. 19:30

Efter sidste års succeskoncert kommer Slesvigske Musikkorps igen til Tønders Schweizerhalle. De spiller både numre fra det klassiske og rytmiske repertoire og marchmusik – så der er nok at glæde sig til.

Musikkorpset repræsenterer Forsvaret ved en lang række arrangementer og koncerter både herhjemme og i udlandet. Som Forsvarets Musikalske Ambassadør deltager orkesteret årligt ved mere end 130 militære og civile arrangementer, herunder offentlige koncerter, militære parader og nationale mærkedage.
Slesvigske Musikkorps er kendt for sin store kunstneriske bredde og musikalske dybde. Alsidigheden og korpsets mange finesser bliver understreget af den perlerække af solister og dirigenter, korpset arbejder sammen med.
Til koncerten i Tønder Kulturhus stiller SMUK i stærkeste opstilling. Programmæssigt vil der være noget for en hver smag, både klassisk, rytmisk og en enkelt march bliver der nok også plads til.

Billetter

Billetter á kr. 75,- (rabat kr. 25,- til medlemmer af SMUK Støtteforening) kan bestilles ved henvendelse til SMUK på tlf.: 72 82 69 02 eller på mail: smuk@smukmusik.dk – oplys navn, telefonnummer og antal billetter. Billetter sælges også ved indgangen til koncerten.

Arrangør for koncerten er SMUK Støtteforening.

Se også www.smukmusik.dk