Scorpions Tribute (DK)

april 28, 2018 Kl. 20:00

Scorpions Tribute (DK)

april 28, 2018 Kl. 20:00

Denne aften, bliver Scorpions musik bragt til live i en “Tribute koncert”.
Glæd dig til klassikere som ”Rock You Like a Hurricane, Wind of Change, Still Loving You, Send Me An Angel” og mange flere.

Igennem de sidste 50 år, er Scorpions blevet et af Tysklands og Europas mest succesfulde rockbands. De er et levende bevis på, at tyskerne ikke kun kan lave biler, men også kan konkurrere internationalt, når det gælder klassisk rockmusik.

Utallige bands, herunder Smashing Pumpkins, Green Day, Korn, System Of A Down eller Queensryche har lavet coverversioner af Scorpions’ sange gennem årene. ”Rock You Like A Hurricane” er alene indspillet over 150 gange af forskellige musikere.

Sammen med dig er det danske Scorpions Tribute band klar til at sætte ild til rockmusikken med sprøde guitarriffs og gode vibrationer.